Katalog zawiera 3344 haseł

sms Życzenia na 18 te urodziny
Temat: Hexa -moje kochane słoneczko i przyjaciele, nowe fotki :)
Wiem, ale lubię czasem kogoś podręczyć :eviltong:.
Co do aparatu to mam problem czy brać i mieć stamtąd jakieś lepsze zdjęcia, czy zostawić i brata nauczyć obsługi, żeby...

śmieszne Znaczenie imion Wrocław
Temat: Znaczenie imion
to jest śmieszne tłumaczenie mojego imienia :mrgreen: buhahahahaahah obrze ze przynajmniej umiem śmiac sie z właśnej siebie :mrgreen: az sie popłakałam ze śmiechu jak czytałam wszystkie opisy imion :mrgreen: masakra...

SMS na plusa mail
Temat: Transport SMS i problemy z autoryzacja kontaktow SMS
Witam

Uzywam transportu SMS na chrome (Miasto Plusa).
Mam niestety tak, ze prawie przy kazdym zalogowaniu tylko czesc z dodanych kontaktow jest widoczna.
Aby...

smieszny net
Temat: san andreas po rosyjsku
w ultimie jkest za 109 zeta w preorderze, zastanawiam sie czy nei kupic. zastanawiam sie bo neiwiem czy nei bede musial wczesniej zaplacic za net :DD dlatego trzymam kase w pogotowiu ;)

ja dla odmiany...

SMS Katalog Wirtualna Polska
Temat: [gg] w kulki
On 02/01/2003 05:02 AM, Rafal 'Raf256' Maj wrote:

GG Team znowu robi klientów na szaro :( bardzo wyraźnie wymuszają zmiany GG
na nowsze, najpierw wyłączyli działanie katalogu w starszych wersjach,
...

Smutne OpisyGG
Temat: Ładny opis na gg dla dziewczyny ...
: Twoje opisy do gg

:: Miłość zraniona
Smutno Jest, Gdy Ty Nie Jestes Juz Taki. Jaki Byles Gdy Cie ...
Nie Szukaj Miłości Ona Sama Cię Znajdzie
...

śmiesznefilmy.pl/
Temat: Klan...
jest jeszcze jedna wersja klanu , bardziej hardcorowa

http://www.yez.pl/gry/smieszne+filmy/parodia+klanu-311.html
Źródło: forum-muzyczne.net/index.php?showtopic=73588

...

sms na każdą okazję urodzinowe
Temat: 5 Plus: Rabat na nowy telefon i pakiety
Komórkowa sieć Plus dla klientów korzystających z programu lojalnościowego 5Plus przygotowała nowe promocje, wśród nich m.in. rabaty na nowe telefony komórkowe oraz akcesoria.
Od 10 grudnia...

śmieszne zdjęcia rysunki
Temat: zdjęcia, obrazki bez dyskusji
Tutaj jak nazwa mowi wklejajcie rozne smieszne fotki, rysunki, komiksy.Prosze rowniez o wklejanie obrazkow jako URL'e, z odpowiednim tytulem i ewentualnym ostrzezeniem jezeli material moze kogos oburzyc...

smsbramka wp
Temat: Problem z orange.pl kłopot z połączeniem z serwerem
Witam. Od kilku tygodni mam problem z połączeniem się ze stroną orange.pl . Wiem, ze kilka innych osób miało bądź ma podobny problem. U jednej znajomej wystarczyło zainstalowanie...

Smierc Jacek Malczewski
Temat: Polski Lwow
I garsc informacji o Lwowskiej Galerii Sztuki..

Lwowska Galeria Sztuki (taką bowiem nazwę nosi od 1998 roku Lwowska Galeria Obrazów) została założona przez lwowski magistrat w 1897 roku.

W 1902...

Smolik Austin
Temat: Kieferowa Domowa LP - not. 629 (18), 29/04 (wt)
Troszku mi się Domowa rozregulowała - poniedziałek, wtorek... Tydzień temu po-łódzku, układałem w pociągu. Kiedyś miało to znaczenie, listy 'podróżne' wychodziły trochę inne niż zwykle....

smieszne prezentacje do pobrania
Temat: proszę o pomoc
proszę o pomoc
Chciałbym prosić o pomoc w kilku kwestiach:

1. Czy posiadają PAństwo jakieś zbiory aforyzmów, cytatów które
wykorzystujecie w materiałach szkoleniowych?
2....

śmieszne zaproszenia tapety
Temat: Drobnopijaństwo przyczyną chorób i śmierci
Rauchen

kiedys tam, z rk temu, byl okres gdy mnie ciagle obklejalas swymi
postami i to rodzina, ro szkola- wszystkie poloty ze wsi na tapete.
Ja wtedy ostro sie...

śmiesznie programy
Temat: prezydent 2010
Nie płci żeńskiej, tylko osobom które nie interesują się polityką, bo w zazwyczaj takie osoby chodzą głosować na tego i tamtego, bo ma ładny garnitur czy coś, ale programu wyborczego ani trochę nie znają....

Smsowe życzenia wzorki
Temat: Brameczka Ery lezy
----- Original Message -----
From: Sysgone <sysg@poczta.wp.pl
To: <pl-misc-telefonia-@newsgate.pl
Sent: Thursday, May 25, 2000 11:19 AM
Subject: Re: Brameczka Ery lezy
Nie mam...

śmieszne koszulki Toruń
Temat: Sklepiki z wypasami
Glany w Iławie są w jednym sklepie... O przepraszam, widziałam jeszcze w jednym, ale tylko jeden fason. Jest jeden sklep, gdzie mozna kupic naszywki, ale o koszulkach można pomarzyć. Byłam ostatnio na zakupach w Toruniu....

sms sieć O2
Temat: Nie działają mmsy :/
Mam taki problem z moim K800i jak w temacie. Telefon jest z angielskiej sieci o2 jednak bez simlocka, teraz używam go w tak taku. Jeszcze niedługi czas temu dostawałem normalne mmsy i mogłem je wysyłać a dziś nie mogę wysłać a...